Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Produse Meniu

Condiții de achiziție

Condiții de achiziție

Alegerea produselor

Cumpărătorul are posibilitatea de a alege, respectiv de a comanda dintre produsele magazinului. Cumpărătorul, accesând produsul ales, poate vizualiza informațiile detaliate ale produsului. În cazul intenției de cumpărare, produsul respectiv poate fi adăugat în coșul virtual prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”. Prin click pe butonul Vizualizare „Coș” veți găsi produsele așezate în coș în cursul cumpărăturilor, de asemenea suma totală a cumpărăturilor și cheltuielile de livrare. Aici puteți verifica dacă comanda efectuată este corectă, având în vedere, în special prețurile și cantitățile comandate, care pot fi modificate, corectate conform dorințelor. Coșul va calcula, în mod automat, suma finală a comenzii.

 

Trimiterea comenzii

Dacă considerați că cantitatea produselor din coș este corespunzătoare, dacă ați verificat suma finală și ați hotărât că ați dori să cumpărați produsele, atunci dați un simplu click pe butonul „Casierie”. În magazinul nostru aveți posibilitatea să faceți cumpărături și fără înregistrare, având posibilitatea de a alege una dintre cele următoarele trei opțiuni:

 

  • doriți să accesați contul Dumneavoastră, ca client înregistrat
  • doriți să vă înregistrați
  • doriți să cumpărați fără înregistrare

 

Dacă ați mai cumpărat, în prealabil, din magazinul nostru, completați parola și adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat. Dacă doriți să vă înregistrați ca și client nou, atunci completați datele necesare înregistrării, acestea fiind stocate de sistem, iar la următoarea cumpărare, veți avea nevoie doar să vă accesați contul. În cazul cumpărăturilor, efectuate fără înregistrare, vă rugăm să indicați adresa de facturare și adresa de livrare.

În pasul următor veți alege modalitatea de transport care vă este corespunzătoare:

 

  •  Livrare la domiciliu, prin curier rapid GLS

 

După aceasta, va trebui să alegeți modalitatea de plată corespunzătoare Dumneavoastră:

 

  • ramburs - (plata în numerar, la livrarea la domiciliu, către agentul serviciului de curierat GLS, la momentul preluării coletului)
  • Plata prin Paypal - (modalitate de plată online, cu card bancar, prin sistemul securizat Paypal)
  • Plata cu card bancar, prin serviciul SixPayment - (modalitate de plată online, cu card bancar, prin sistemul securizat SixPayment)

 

Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, pentru trimiterea comenzii dați un click pe butonul „Trimite Comanda”.

 

Prețuri

Prețurile noastre sunt prețurile de listă, valide în momentul efectuării comenzii, care se pot vedea lângă produsele din magazinul nostru web. Prețurile reprezintă sume brute, conținând TVA, dar aceste prețuri nu conțin cheltuielile de livrare. Cheltuielile de livrare vor fi vizibile în cursul procedurii de accesare a casieriei, de asemenea sunt disponibile și în cadrul Condițiilor de achiziție. În cazul în care, în magazinul nostru web se ivesc erori sau lipsuri, referitor la produse, sau la prețurile acestora, ne menținem dreptul la corectarea acestora. În aceste cazuri, imediat după recunoașterea erorilor sau a modificării acestora, vom anunța cumpărătorul privind noile prețuri. După aceasta, cumpărătorul are posibilitatea de a reconfirma comanda, sau există posibilitatea ca oricare parte să renunțe la contract.

 

Prelucrarea comenzilor

Prelucrarea comenzilor se efectuează în termen de 24 de ore.

 

Posibilitatea corectării datelor înregistrate eronat

Corectarea datelor înregistrate eronat se poate efectua anterior accesării butonului „Trimite Comanda”.

 

Confirmare

Pentru fiecare comandă trimisă, vom trimite o confirmare printr-un mesaj e-mail. Aceasta înseamnă că veți primi, în mod automat, un mesaj e-mail despre recepționarea comenzii, ulterior trimiterii acesteia, iar mai târziu, veți primi un alt mesaj, privind momentul estimat al livrării. Dacă doriți să stabiliți detaliile telefonic, apelați serviciul de relații cu clienții, sau oricare număr, indicat în mesajul e-mail.

 

Condiții de plată

În magazinul nostru aveți posibilitatea de a plăti cu cardul bancar, și plata ramburs. În al doilea caz, veți achita, în numerar, agentului curier, prețul de cumpărare, împreună cu cheltuielile de livrare, la momentul preluării trimiterii.

 

Livrare

Transportul și livrarea trimiterilor este efectuată prin serviciul de curierat GLS. Durata livrării va fi indicat de magazinul web, în cursul procedurii de accesare a casieriei, de asemenea va fi indicat și în mesajul e-mail de confirmare. Aveți posibilitatea de a stabili detalii, privind data livrării, cu ajutorul numărului de telefon din mesajul e-mail de confirmare.

 

Costuri de livrare:

Costurile de livrare pe teritoriul țării sunt unitare. În cazul statelor membre UE, costurile de livrare diferă, costuri care sunt indicate de sistem după ce ați ales statul în care se va face livrarea.

 

Renunțarea la livrare

 

În cazul în care magazinul web nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract, din cauză că produsul, stabilit în contract, nu este în stoc, respectiv nu are posibilitatea de a realiza serviciile comandate, magazinul are obligația de a informa clientul despre aceste aspecte. Magazinul web nu încheie contracte cu minori. Clientul, prin acceptarea condițiilor comerciale, declară despre aspectul că nu este minor.

 

Returnarea produselor

 

Te rugăm să ai în vedere faptul că avem posibilitatea de a accepta la retur numai produse nedesfăcute, dacă ai desfăcut produsul, nu mai putem accepta returul.

 

Termenul destinat exercitării dreptului de reziliere expiră la 14 zile, calculate din ziua în care Consumatorul, sau o terță persoană indicată de acesta, alta decât transportator, preia produsul.

 

Consumatorul are dreptul de a renunța la contract și în perioada dintre încheierea contractului și ziua preluării produsului.

 

Cheltuielile de returnare a produsului cad în sarcina consumatorului, societatea nu își asumă aceste cheltuieli.

 

În cazul exercitării dreptului la renunțare la contract, Consumatorul nu va avea alte cheltuieli, în afara celor cu returnarea produsului, dar Furnizorul poate pretinde plata unor daune materiale, survenite în urma utilizării neconforme.

 

Furnizorul, ulterior sosirii produsului returnat/ sau a recepției declarației de renunțare la contract, va returna contravaloarea plătită de Consumator, în baza normelor legale de mai sus, în mod neîntârziat, dar cel târziu în termen de 14 zile, cu excepția cheltuielilor de returnare.

 

În cursul returnării contravalorii, vom utiliza aceeași metodă de plată, ca la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Consumatorul va aproba, în mod expres, utilizarea unui alt mod de plată; Consumatorul nu va suporta nici un fel de alte cheltuieli suplimentare, în baza acestei alte modalități de plată.

 

Consumatorul are obligația de a returna produsele în mod neîntârziat, dar nu mai târziu de cel mult 14 zile, calculate de la comunicarea, către Furnizor, a notificării de renunțare la contract.

 

În cazul renunțării, în scris, la contract, este suficient ca Consumatorul să comunice declarația de renunțare în termen de 14 zile.

 

Consumatorul va respecta termenul, dacă va returna, sau va preda produsul anterior expirării termenului de 14 zile.

 

Consumatorul va suporta doar cheltuielile directe, ocazionate de returnarea produsului, cu excepția cazului în care societate și-a asumat această cheltuială.

 

Furnizorul nu are obligația de a rambursa Consumatorului cheltuielile suplimentare, ocazionate de alegerea, de către Consumator, a unei modalități de livrare mai scumpe, decât cea oferită de Furnizor.

 

Consumatorul poate fi tras la răspundere, pentru scăderea valorii materiale ale produselor, doar dacă această scădere a survenit în urma unei utilizări neconforme, în vederea stabilirii caracterului, proprietăților și funcționării produselor.

 

Rambursul va fi păstrat de Furnizor până când acesta va recepționa produsele, sau Consumatorul va oferi dovezi privind remiterea acestora către Furnizor, dintre acestea două situații, se va lua în considerare cea cu data mai recentă.

 

În cazul în care Consumatorul ar dori să-și exercite dreptul la renunțare, acesta poate semnala, în scris, Furnizorului această intenție, prin datele de contact disponibile ale Furnizorului (chiar cu ajutorul fișei anexate), sau prin telefon. În cazul semnalării intenției prin trimitere poștală, vom lua în considerare data expediției, iar în cazul semnalării prin telefon, a acestei intenții, data efectuării apelului. În cazul notificării prin trimitere poștală, Furnizorul acceptă trimiteri poștale recomandate, sau clasificate ca colet. Consumatorul poate returna produsul comandat, Furnizorului, prin intermediul unui colet poștal sau cu ajutorul unui serviciu de curierat.

 

Consumatorul trebuie să aibă în vedere, în mod special, utilizarea conformă a produsului, deoarece daunele cauzate de utilizarea produselor, în mod neconform, cad în sarcina Consumatorului. În termen de 14 zile de la recepția produsului returnat, Furnizorul va transfera, în contul bancar indicat de Consumator, contravaloarea produsului, împreună cu cheltuielile de livrare.

 

Reglementările detaliate ale contractului, încheiat între consumator și societate, prevăzute de OG nr. 45/2014, (II.26.), sunt accesibile aici.

 

Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului se poate accesa aici.

 

Consumatorul poate contacta Furnizorul, cu ajutorul datelor de contact, privind și alte reclamații.

 

Doar Utilizatorii care se califică ca consumatori, în baza prevederilor Codului Civil, pot să-și exercite dreptul la renunțare.

 

Dreptul la renunțare nu este disponibil în cazul societăților, adică a acelor persoane care procedează în sfera de activitate profesională a lor, în sfera desfășurării activității lor independente, sau în cadrul activității lor comerciale.

 

Desfășurarea exercitării dreptului la renunțare:

 

Te rugăm să ai în vedere faptul că avem posibilitatea de a accepta la retur numai produse nedesfăcute, dacă ai desfăcut produsul, nu mai putem accepta returul.

 

În cazul în care Consumatorul dorește să-și exercite dreptul de renunțare, acesta are obligația de a comunica, Furnizorului, declarația privind renunțarea, cu ajutorul datelor de contact ale acestuia.

 

Consumatorul își va exercita dreptul la renunțare, în termenul legal, dacă își va comunica declarația de renunțare anterior termenului de 14 zile, calculate de la recepția produsului. În cazul comunicării renunțării în scris, este suficientă remiterea declarației de renunțare, în termen de 14 zile. În cazul notificării prin trimitere poștală, se va lua în considerare data expedierii, în cazul utilizării mesajelor e-mai sau a faxului, vor fi luate în considerare datele de trimitere ale acestora.

 

În cazul renunțării, Consumatorul are obligația de a returna produsul comandat, către Furnizor, în mod neîntârziat, dar cel târziu, în 14 zile de la comunicarea declarației de renunțare. Termenul va fi considerat ca respectat, în cazul în care consumatorul va returna produsul anterior expirării termenului de 14 zile (deci produsul nu trebuie să ajungă în perioada de 14 zile). Cheltuielile ivite cu returnarea produsului, în urma exercitării dreptului la renunțare, cad în sarcina cumpărătorului.

 

Furnizorul, în schimb, nu are obligația de a rambursa Consumatorului cheltuielile suplimentare, ocazionate de alegerea, de către Consumator, a unei modalități de livrare mai scumpe, decât cea oferită de Furnizor. Consumatorul are dreptul de a renunța la contract și în perioada dintre încheierea contractului și ziua preluării produsului.

 

În cazul valorificării mai multor produse, și dacă data de livrare a acestora este diferită, cumpărătorul poate să-și exercite dreptul la renunțare în termen de 14 zile, calculate de la livrarea ultimului produs, respectiv, în cazul unor produse compuse din mai multe loturi sau părți, calculat de la livrarea ultimului lot sau parte a produsului.

 

Informații privind condițiile contractului

Limba utilizată în contract este limba maghiară, contractul încheiat se califică ca contract încheiat în scris. Contractul încheiat va fi înregistrat, și ulterior va fi accesibil.

 

Prevederi privind dreptul de proprietate

Produsul livrat va rămâne în proprietatea furnizorului, până la achitarea integrală a prețului de cumpărare. În cazul unor comenzi eronate, neacceptate, produsul îl vom înregistra pe numele „noului” proprietar, iar în cazul unei noi valorificări cu succes, al produsului, contravaloarea acestuia va fi achitată noului proprietar!

 

Modificarea, radierea comenzii

În baza Legii CVIII din 2001, la lansarea comenzii, programul soft al magazinului web va trimite imediat, către cumpărător, o confirmare privind înregistrarea comenzii. Această notificare nu se califică drept contract încheiat între cumpărător și vânzător! Această notificare doar semnalează că solicitarea cumpărătorului, privind comanda a fost înregistrată de sistemul nostru, și aceasta a fost comunicată mai departe, colaboratorului competent.

 

În cazul în care această notificare nu ajunge la cumpărător în termen de 48 de ore, obligațiile cumpărătorului, survenite în urma ofertei de cumpărare, încetează.

Vânzătorul oferă cumpărătorului, în perioada până la inițierea realizării comenzii, posibilitatea de a-și retrage oferta de cumpărare, pe cale electronică. La inițierea realizări comenzii, cumpărătorul va recepționa o notificare prin e-mail și/sau prin telefon, referitor la perioada estimată, necesară realizării comenzii, despre faptul inițierii realizării comenzii, iar după acest moment, revocarea comenzii efectuate se poate realiza doar cu ajutorul datelor de contact de la punctele „Serviciul de relații cu clienții”, sau „Date de contact”, din meniu.

Modificarea ulterioară a comenzii se poate realiza doar în formă scrisă, prin e-mail.