Conditii de cumparare
Conditii de cumparare
Selectarea produsului
Clientul are posibilitatea de a alege si comanda din produsele magazinului. Clientul face clic pe produsul selectat pentru a vizualiza descrierea sa detaliată. Dacă intenționați să achiziționați produsul, plasați-l într-un coș virtual făcând clic pe butonul „Adaugă în coș”. Dând clic pe butonul „Vizualizare” din Coș, veți găsi produsele plasate în coș în timpul achiziției, precum și suma totală a facturii și costul de livrare. Aici se pot verifica corectitudinea comenzilor, în special prețurile și cantitățile, pe care le puteti modifica sau corecta, după cum este necesar. Coșul calculează automat suma totală a comenzii.
Trimiterea comenzii
Dacă v-ați asigurat că cantitatea de produse din coșul dvs. este corectă, ați verificat suma totală și ați decis că doriți să le cumpărați, puteți face clic pur și simplu pe butonul „Finalizează comanda” . Puteți plasa comenzi în magazinul nostru web fără înregistrare, dar puteți alege dintre trei opțiuni:
- doriți să vă conectați ca client deja înregistrat
- doriți să vă înregistrați ca client nou
- doriți să cumpărați fără înregistrare
Dacă ați mai plasat comenzi in magazinul nostru, introduceți adresa de e-mail și parola pe care le-ați introdus în timpul înregistrării anterioare. Dacă doriți să vă înregistrați ca client nou, introduceți informațiile necesare pentru a plasa o comandă , care vor fi stocate de sistem și trebuie să vă conectați doar la următoarea achiziție. Pentru achiziții fără înregistrare, introduceți adresa de facturare și de expediere.
În pasul următor, selectați metoda de livrare potrivită pentru dvs:
- Livrare la domiciliu cu serviciul de curierat GLS
Apoi, va trebui să alegeți o metodă de plată potrivită pentru dvs:
- Plata la livrare - (plata în numerar în cazul livrării la domiciliu, costul de livrare trebuie plătită angajaților companiei de curierat la preluarea comenzii)
- Plată Paypal - (metodă de plată online cu card de credit prin sistemul securizat Paypal)
- Plată cu cardul de credit SixPayment - (metodă de plată online cu card de credit prin sistemul securizat SixPayments)
Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe butonul „Comandă” pentru a trimite comanda.
Prețuri
Prețurile noastre sunt prețurile de listă valabile în momentul comenzii, care sunt afișate lângă produsele din magazinul web. Prețurile sunt prețuri brute, TVA inclus, dar nu includ costurile de livrare. Costul livrării se afișează în timpul procesului de plată înainte de finalizarea comenzii, precum și în Condițiile de cumpărare. Dacă există o eroare sau greșeală în afișarea produselor sau prețurilor din magazinul web, ne rezervăm dreptul de a face corecții. În acest caz, vom informa clientul cu privire la noile date imediat după recunoașterea sau modificarea erorii. Cumpărătorul poate reafirma comanda sau are posibilitatea ca oricare dintre părți, să se retragă din contract.
Procesarea comenzilor
Comenzile vor fi procesate în termen de 24 de ore.
Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor
Aveți posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul „Comandă” .
Confirmare
Trimitem feedback prin e-mail cu privire la fiecare comandă plasată.
Aceasta înseamnă că după ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail automat despre sosirea comenzii dvs. în sistemul nostru și (mai târziu) despre data de livrare estimată. În cazul unei consultații telefonice, apelați serviciul clienți sau oricare dintre numerele de telefon aflate în emailul de confirmare
Termeni de plată
În magazinul nostru este posibil să plătiți cu cardul de credit sau cu plata la livrare. În cazul plății la livrare, prețul total de achiziție, inclusiv costurile de expediere, trebuie plătite în numerar curierului la primirea coletului.
Transport
Comenzile sunt livrate prin serviciul de curierat GLS. Timpul de livrare al produsului este precizat de magazinul web în timpul procesului de plată și este, de asemenea, inclus în e-mailul de confirmare. Puteți modifica data livrării prin telefon la numărul aflat în e-mailul de confirmare.
Costuri de livrare
Taxele noastre de livrare sunt uniforme în toată țara. Costurile de expediere către statele membri UE variază, sistemul calculează taxa numai după selectarea țării.
Retragerea de la livrare
În cazul în care magazinul online nu își îndeplinește obligațiile care îi revin în temeiul contractului, deoarece nu are la dispoziție bunurile specificate în contract sau nu poate furniza serviciul comandat, este obligat să informeze clientul cu privire la aceasta. Magazinul online nu încheie contracte cu minori. Prin acceptarea termenilor și condițiilor, clientul declară că este major.
Returnarea produsului
Vă rugăm să rețineți că putem prelua înapoi DOAR un produs nedeschis dacă l-ați deschis deja din păcate.
Perioada deschisă pentru exercitarea dreptului de retragere, expiră la 14 zile de la data la care consumatorul sau un terț, altul decât transportatorul desemnat de consumator, preia produsul.
Consumatorul are posibilitatea să își exercită dreptul de retragere între data încheierii contractului și data primirii produsului.
Costul returnării produsului trebuie suportat de consumator, intreprinderea nu suportă costuri de livrare rezultate din returnarea produsului.
În cazul exercitării dreptului de retragere, consumatorul nu va suporta alte costuri decât costurile de returnare a produsului, cu toate acestea, Furnizorul poate solicita despăgubiri pentru daunele materiale rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produsului.
Furnizorul va rambursa suma plătită Consumatorului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile, după returnarea produsului / sau de la primirea declarației de retragere, cu excepția taxei de livrare.
În cazul rambursării, vom folosi metoda de plată ca cea utilizată în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Consumatorul își dă consimțământul pentru utilizarea altei metode de plată; Consumatorul nu va suporta costurile suplimentare ca urmare a aplicării acestei metode de rambursare.
Consumatorul este obligat să returneze bunurile fără întârzieri nejustificate, dar în niciun caz mai târziu de 14 zile de la data trimiterii scrisorii de retragere către Furnizor.
În cazul unei retrageri scrise ca consumator, este suficient să trimiteți o declarație de retragere în termen de 14 zile.
Consumatorul respectă termenul limită dacă returnează sau expediază produsul (produsele) înainte de termenul perioadei de 14 zile.
Consumatorul va suporta numai costul returnării produsului, cu excepția cazului în care intreprinderea s-a angajat să suporte acest cost.
Furnizorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare care rezultă din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod de transport standard oferit de furnizor.
Consumatorul va fi răspunzător pentru deteriorarea bunurilor numai dacă se datorează dintr-un uzaj necorespunzător, privind specificația, caracteristicile și funcționarea bunurilor.
Rambursarea poate fi reținută de către Furnizor până când bunurile au fost returnate sau consumatorul a furnizat dovada că acestea au fost expediate :va fi luată în considerare prima dintre cele două date.
În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta poate iniția acest lucru la una dintre datele de contact ale Furnizorului de servicii în scris (cu ajutorul fișei tehnice atașate) sau prin telefon. În cazul unei notificări scrise, trimise prin poștă, se ia în considerare data expedierii, iar în cazul unei notificări telefonice, data conversației telefonice. În cazul returnării prin poștă, Furnizorul acceptă expedierea produsului numai ca articol sau pachet recomandat. Puteți returna produsul comandat către furnizor prin poștă sau prin serviciu de curierat.
Consumatorul trebuie să acorde o atenție specială în privința utilizării adecvate a produsului, deoarece Consumatorul este responsabil pentru compensarea pagubelor rezultate din utilizarea necorespunzătoare! În termen de 14 zile de la returnarea produsului, Furnizorul va rambursa prețul produsului la numărul de cont bancar furnizat de Consumator, împreună cu costul de livrare.
Decretul Guvernului privind regulile detaliate ale contractelor între un consumator și intreprinderi 45/2014 (II.26.) este disponibil aici.
Directiva 2011/83 / UE a Parlamentului și Consiliului European este disponibilă aici.
Consumatorul poate, de asemenea, să contacteze Furnizorul cu alte reclamații la datele de contact prevăzute în prezentul regulament
Dreptul de retragere aparține doar Utilizatorilor care se califică drept consumatori conform Codului civil.
Dreptul de retragere nu se aplică în cazul intreprinderilor, adică în cazul persoanelor care acționează pe parcursul profesiei proprii, al activității independente sau al afacerii proprii.
Procedura de exercitare a dreptului de retragere:
Vă rugăm să rețineți că putem prelua produsul DOAR nedeschis, dacă l-ați deschis deja din păcate nu îl putem accepta.
Dacă Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, este obligat să trimită o declarație de retragere care să conțină intenția sa de retragere la unul dintre datele de contact ale Furnizorului.
Consumatorul își exercită dreptul de retragere în termen, dacă trimite declarația de retragere înainte de expirarea celei de-a 14-a zile de la primirea produsului. În cazul unei retrageri în scris, este suficient să trimiteți declarația de retragere în termen de 14 zile. La notificarea prin poștă, se va lua în considerare data expedierii, în cazul notificării prin e-mail sau fax, data și ora trimiterii e-mailului sau a faxului.
În caz de retragere de la contract, Consumatorul este obligat să returneze produsul comandat la adresa Furnizorului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la publicarea declarației sale de retragere. Termenul limită este considerat îndeplinit dacă trimiteți produsul înainte de termenul limită de 14 zile (deci nu trebuie să ajungă în termen de 14 zile). Clientul va suporta costurile suportate în legătură cu returnarea bunurilor datorită exercitării dreptului de retragere
Furnizorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de livrare decât cel mai ieftin mod de livrare standard oferit de furnizorul de servicii. De asemenea, Consumatorul are posibilitatea de exercitare a dreptului de retragere în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data primirii produsului.
La vânzarea mai multor produse, în cazul în care livrarea fiecărui produs are loc în momente diferite, cumpărătorul poate exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la primirea ultimului produs livrat sau a produsului format din mai multe loturi sau bucăți.
Informații despre condițiile contractului
Limba de încheiere a contractului este maghiara, contractul încheiat este considerat încheiat în scris. Contractul încheiat va fi înregistrat, acesta va fi disponibil ulterior.
Clauza de proprietate
Bunurile livrate rămân în proprietatea furnizorului până la plata integrală a prețului de achiziție. În cazul unor comenzi eronate, neacceptate, produsul va fi stocat în numele „noului” proprietar, iar contravaloarea va fi plătită noului proprietar după o altă vânzare reușită!
Modificarea sau anularea comenzii
În conformitate cu legea CVIII din 2001, la plasarea unei comenzi, software-ul magazinului web al vânzătorului trimite imediat o notificare automata cumpărătorului despre comanda plasată. Această notificare nu constituie un contract între vânzător și cumpărător! Acesta indică doar cumpărătorului că solicitarea de comandă a fost înregistrată și transmisă de sistemul nostru către angajatul competent al vânzătorului.
În cazul în care cumpărătorul nu primește notificarea în 48 de ore, obligațiile sale de ofertant vor fi anulate.
Vânzătorul oferă cumpărătorului posibilitatea de a anula comanda electronic până la începutul comenzii. La începerea procesării comenzii, clientul va fi notificat prin e-mail și / sau telefon cu privire la durata precizată a execuției și la faptul execuției, după care anularea comenzii este posibilă numai personal sau prin intermediul contactelor din punctele de meniu „Serviciul clienți” sau „Contacte”.
Modificările ulterioare ale comenzii pot fi făcute numai în scris prin e-mail.